Методична робота 2021/2022 навчального року
Аналіз роботи педагогічного колективу за 2020/2021 навчального року
Робота з обдарованими дітьми
"Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання в умовах змішаного навчання"24.01.2021р.
Доповіді вчителів
Робота з обдарованими дітьми
"Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу
до навчання в умовах змішаного навчання"
24.01.2021р.
Доповіді вчителів
Онлайн-воркшопи "Сучасні освітні сервіси"
Матеріали методичної ради
05.01.2021
Доповідь заступника директора з НВРТищенко Л.М.
Виступ учителя початкових класів Шило С.П.
Досвід роботи вчителів ОНЗ у 2019 -2020 н.р. над методичною темою
Підсумки "Калейдоскопу уроків"
Продовжується "Фестиваль наук". Квест - гра "Київ -Берлін. Мандрівка Всезнайок". На станціях учні виконували лексико-граматичні завдання, перевіряли зміст історичних літописів
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Основна мета методичної роботи – підвищення рівня професійної майстерності
педагогів.
Завдання методичної служби школи:
– організація неперервного вдосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;
– проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду;
– робота з обдарованими дітьми, підготовка до ефективної участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін, конкурсів, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН України;
– сприяння видавничій діяльності вчителів;
– інформаційне забезпечення педагогічних працівників із проблем освіти, педагогіки, психології, науки і ефективного педагогічного досвіду;
– упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів школи;
– підвищення ролі ШМО у безперервній освіті педагогів.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
МЕТОДИЧНА ТЕМА 2019-2020 Н.Р.
"Упровадження в навчальний процес закладу освіти продуктивних технологій як засіб набуття життєвих компетентностей здобувачів освіти.
Напрямок: Технології критичного мислення як засіб модернізації освіти."
Критичне мислення - це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності/цінності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати до проблем і приймати зважені рішення – чому довіряти та що робити далі.
«Не достатньо мати гарний розум, головне – правильно його використовувати» (Р. Декарт)
«Небагато людей розмірковують більше двох-трьох разів на рік; я створив собі міжнародну репутацію, розмірковуючи один чи два рази в тиждень» (Д.Б. Шоу)
«Я поважаю віру, але саме сумніви – це те, завдяки чому ти вчишся» (У. Мізнер)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.