Методична скарбничка



Методична робота 2021/2022 навчального року







Аналіз роботи педагогічного колективу за 2020/2021 навчального року

Робота з обдарованими дітьми



Матеріали педагогічної ради 
"Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу 
до навчання в умовах змішаного навчання"
24.01.2021р.

Доповіді вчителів

 

  



Онлайн-воркшопи "Сучасні освітні сервіси"

 


Матеріали методичної ради

05.01.2021

          

Доповідь заступника директора з НВР
Тищенко Л.М.






Виступ учителя початкових класів Шило С.П.     

Виступи вчителів 


Учитель англійської мови Мартинюк І.С.


 



Планування методичної роботи



Досвід роботи вчителів ОНЗ у 2019 -2020 н.р. над методичною темою



  

          Підсумки "Калейдоскопу уроків"

                                    


Продовжується "Фестиваль наук". Квест - гра "Київ -Берлін. Мандрівка Всезнайок". На станціях учні виконували лексико-граматичні завдання, перевіряли зміст історичних літописів

                                     


 МЕТОДИЧНА  РОБОТА

             Основна мета методичної роботи підвищення рівня професійної майстерності
педагогів.
Завдання методичної служби школи:
організація неперервного вдосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;
проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду;
робота з обдарованими дітьми, підготовка до ефективної участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін, конкурсів, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН України;
сприяння видавничій діяльності вчителів;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників із проблем освіти, педагогіки, психології, науки і ефективного педагогічного досвіду;
упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів школи;
підвищення ролі ШМО у безперервній освіті педагогів.



МЕТОДИЧНА ТЕМА 2019-2020 Н.Р.


         "Упровадження в навчальний процес закладу освіти продуктивних технологій як засіб набуття життєвих компетентностей здобувачів освіти. 
Напрямок:  Технології критичного  мислення  як засіб модернізації освіти."
            Критичне мислення це процес аналізусинтезування й обґрунтовування оцінки достовірності/цінності інформаціївластивість сприймати ситуацію глобальнознаходити причини і альтернативиздатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументівкоректно застосовувати отримані результати до проблем і приймати зважені рішення  чому довіряти та що робити далі.
         «Не достатньо мати гарний розум, головне – правильно його   використовувати»                                                                                                               (Р. Декарт)
       «Небагато людей розмірковують більше двох-трьох разів на рік; я створив собі міжнародну репутацію, розмірковуючи один чи два рази в тиждень»                                                                                              (Д.Б. Шоу)
    «Я поважаю віру, але саме сумніви – це те, завдяки чому ти вчишся»                                                  (У. Мізнер)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.